Kehidupan ini tidak semudah yang disangka..tapi perlulah belajar bangun semula setelah melalui kegagalan... kadang-kadang terasa diri ini terlalu lemah dan kerdil..namun pengalaman hidup telah mengajar saya menjadi insan yg lebih baik, kuat & tabah .....InsyaAllah...

Mereka bukanlah SAYA. Jadi apa pun yang mereka ingin katakan, biarkan saja..menganggap apa pun....Mereka tidak perlu melalui KESUKARAN kehidupan ini...Mereka tidak tahu apa yang mereka fikirkan itu betul @pun salah...Kerna mereka bukanlah SAYA.

Monday, July 5, 2010

Kesedaran

Setelah di duga dengan berbagai dugaan dariMu Ya Allah..
Setelah mencari ketenangan...
Setelah berdiri dipijak di bumi yang nyata...
Baru saya sedar banyak rupanya silap nie dalam menjalani kehidupan...
Sebelum nie saya amat ego dengan kehendak sendiri....
Sukar untuk bersyukur dengan apa yang dikurniakan sebelum nie...
Selalunya ingin lebih dari apa yang dapat...
Ya Allah...HambaMu nie memohon berilah kesempatan agar hambaMu nie dapat membetulkan kesilapan&kesalahan yang dilakukan selama nie....
Ya Allah...padaMu saja HambaMu nie berharap dan memohon agar ditunaikan apa yang dihajati...
Amin....

No comments:

Post a Comment